Tα 10 λάθη που πρέπει να αποφύγετε σ'ένα ξενοδοχείο.


Oι κανόνες του ταξιδιού, γενικά, μπορεί να είναι μια σημαντική πηγή άγχους ενώ βρίσκεστε σε διακοπές. Όταν βιαζόμαστε σε αεροδρόμια, έξω από τα δωμάτια του ξενοδοχείου ή για μια κράτηση για δείπνο, τα ουσιαστικά πράγματα παραβλέπονται ή χάνονται. Το πιο σημαντικό αλλά και το πιο δύσκολο όταν ταξιδεύετε, είναι απλά να χαλαρώσετε. Αφιερώνοντας λίγα λεπτά σε σημαντικές λεπτομέρειες, θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τα πάντα οργανωμένα στην πορεία του ταξιδιού . Δεν υπάρχει λόγος να κάνετε check out από ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, να ολοκληρώσετε το μάζεμα της βαλίτσας, να ψάχνετε το διαβατήριο σας και να καλέσετε και ταξί ταυτόχρονα. Εστιάστε σε ένα πράγμα κάθε φορά και δώστε στον εαυτό σας χώρο για να αναπνεύσετε αντί για υπερβολικό προγραμματισμό και τελικά θα αποφύγετε μερικά από τα κλασικά λάθη που κάνουν οι περισσότεροι ταξιδιώτες. Όσον αφορά τη διαμονή σε ένα ξενοδοχείο, υπάρχουν ορισμένα λάθη που όλοι έχουμε κάνει και καλό είναι να αποφύγουμε ώστε να κάνουμε τα ταξίδια μας ακόμα πιο ευχάριστα.

Να μην ρωτήσετε για όλες τις χρεώσεις 
Το τελευταίο πράγμα που θέλετε στις διακοπές είναι να πέσετε θύματα κρυφών χρεώσεων. Αλλά μερικές φορές, τα πρόσθετα κόστη, όπως τα τέλη διαμονής, είναι αναπόφευκτα. Το καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να ενημερωθείτε σχετικά με αυτές τις χρεώσεις, ώστε να μπορείτε να τις προϋπολογιστείτε στο κόστος της τιμής του δωματίου σας. 

Να μην ζητήσετε νωρίτερo check in/ αργότερο check out 
Όταν κάνετε κράτηση στο ξενοδοχείο σας, θυμηθείτε ότι μερικά καταλύματα μπορούν να κάνουν εξαιρέσεις στους τυπικούς κανόνες check-in και checkout. Μερικά ξενοδοχεία στο εξωτερικό, έχουν εισαγάγει το Flexy Time για να καταργήσουν εντελώς τις περιοριστικές ώρες check-in και check-out. Όταν ζητάτε check-in νωρίς ή check out αργά, είναι καλύτερο να είστε ευέλικτοι σχετικά με τον τύπο δωματίου σας, καθώς μπορεί να αυξήσει την πιθανότητα το ξενοδοχείο να μπορεί να ανταποκριθεί στο αίτημά σας.



Να μην δώσετε σημασία στον ύπνο σας
 Να γνωρίζετε πάντα τις προτιμήσεις σας για ύπνο όταν ταξιδεύετε: Eίναι ο χρόνος σας να αναζωογονηθείτε και να χαλαρώσετε. Εάν οι συνήθειες ύπνου σας υπαγορεύουν τον τύπο δωματίου που θα είστε πιο χαρούμενοι, μιλήστε. Zητήστε ένα δωμάτιο μακριά από το ασανσέρ, σε έναν ψηλό όροφο που να βλέπει στον λιγότερο πολυσύχναστο δρόμο ή σε μια αυλή.

Να μην ρίξετε μια τελευταία ματιά
Σίγουρα σταματάτε πριν φύγετε από το σπίτι σας και ψιθυρίζετε, "Πορτοφόλι, τηλέφωνο, κλειδιά;" στον εαυτό σας. Εάν δεν το κάνετε, αλλά χάνετε συνεχώς τα προσωπικά σας αντικείμενα, ίσως είναι καλή στιγμή να ξεκινήσετε. Η ίδια αρχή «πορτοφόλι, τηλέφωνο, κλειδιά» ισχύει όταν κάνετε check out από ένα δωμάτιο ξενοδοχείου. Φτιάξτε μια λίστα στο μυαλό σας και κάντε μια βόλτα στο δωμάτιό σας πριν φύγετε. 



Να μην παρέχετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας κατά το check-in
Κατά το check-in, να αφήνετε τη διεύθυνση email σας και να ζητάτε να σας αποσταλούν οι χρεώσεις σας κατά τη διάρκεια της διαμονής. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να παραλείψετε το ταμείο και να φύγετε, γνωρίζοντας ότι θα έχετε την ευκαιρία για να ελέγξετε τυχόν χρεώσεις αργότερα στο δικό σας χρόνο. 

Nα μην αφήνετε φιλοδώρημα
Συνήθως αφήνουμε μηχανικά φιλοδώρημα στους μπάρμαν, τους κομμωτές και στους σερβιτόρους. Το να αφήνουμε και για το προσωπικό καθαριότητας σε ένα ξενοδοχείο θα πρέπει επίσης να είναι αυτονόητο. Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να αφήσετε ένα συνολικό φιλοδώρημα στο δωμάτιο πριν το check out.



Να περιμένετε στην ουρά για το check out 
Ταξιδεύοντας το 2020 σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να παραμείνετε στην ουρά της ρεσεψιόν για να κάνετε check out. Η δική σας ευθύνη είναι να εγκαταλείψετε το δωμάτιο εγκαίρως, είτε αυτή είναι η καθορισμένη ώρα ή μια προηγούμενη συμφωνημένη ώρα late check out. Πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν τρόπο να ελέγξετε το λογαριασμό σας και ότι το προσωπικό του ξενοδοχείου διαθέτει την πιστωτική σας κάρτα για τυχόν χρεώσεις δωματίου. Εάν προτιμάτε να ελέγξετε αυτοπροσώπως τον λογαριασμό σας ή εάν θέλετε να αλλάξετε τα στοιχεία χρέωσης, θα πρέπει να περιμένετε στη ρεσεψιόν. Μην ξεχάσετε να αφήσετε τις κάρτες-κλειδιά στο δωμάτιο ή να τις παραδώσετε σε κάποιον, ώστε το ξενοδοχείο να μπορεί να επαναχρησιμοποιήσει το πλαστικό.


Να μην ζητήσετε έναν αναλυτικό λογαριασμό
 Εάν ανησυχείτε ότι το ξενοδοχείο δεν θα σας στείλει λογαριασμό μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου - ή ότι δεν θα το δείτε επειδή τα εισερχόμενα του email σας είναι ένα χάος - τότε αγνοήστε την τελευταία συμβουλή και δώστε στον εαυτό σας επιπλέον χρόνο για να ελέγξετε τον λογαριασμό σας στη ρεσεψιόν πριν την αποχώρηση.




 Να μην ζητήσετε ευγενικά μια αναβάθμιση 
Την ημέρα της άφιξης, η ρεσεψιόν θα έχει μεγάλη διακριτική ευχέρεια για να ορίσει τα δωμάτια. Πιθανότατα θα έχουν μερικά πιο όμορφα δωμάτια που πρέπει να βάλουν κάποιον. Αυτός ο κάποιος μπορεί να είστε εσείς, αν το ζητήσετε ευγενικά.


Να υπερχρεωθείτε για αναβάθμιση δωματίου
 Η αναβάθμιση σε ένα ξενοδοχείο δεν είναι διαφορετικό από το να προσπαθείτε για αναβάθμιση θέσης με την προτιμώμενη αεροπορική σας εταιρεία. Και στις δύο περιπτώσεις, θα θέλετε να υποβάλετε το αίτημα το συντομότερο δυνατόν και θα πρέπει να έχετε ένα όριο για το ποσό που θα θέλατε να πληρώσετε. Ένας καλός κανόνας είναι να μην υπερβαίνετε  το 10 τοις εκατό του ποσού που πληρώσατε.





Tags:διαμονή ξενοδοχεία τι να κάνω 

Προηγούμενο

All Ιnclusive :10 λάθη που πρέπει να αποφύγουμε.

Επόμενο

9 λάθη που δεν πρέπει να κάνετε σε ρομαντικές διακοπές.