5 antivirus τροφές



Η τήρηση των κανόνων υγιεινής είναι απαραίτητη για την υγεία μας, εξίσου σημαντική όμως είναι και η υιοθέτηση μία διατροφής που θα κρατά το ανοσοποιητικό μας σύστημα ισχυρό. Ακολουθεί μία λίστα με μερικές από τις καλύτερες αντιϊκές τροφές που θα σας βοηθήσουν να ενδυναμώσετε τον οργανισμό σας σε αυτή την τόσο απαιτητική περίοδο.

 

1. Κανέλα

Αυτό το υπέροχο αρωματικό μπαχάρι προσφέρει πολλά περισσότερα πέρα από την εξωτική γεύση που χαρίζει σε φαγητά και γλυκά. Σύμφωνα με μία έρευνα του Touro College της Νέας Υόρκης, φαίνεται ότι διαθέτει αντιϊκές ιδιότητες, ενώ παράλληλα ρυθμίζει αποδεδειγμένα την αρτηριακή πίεση. Βυθίστε ένα ξυλάκι κανέλας αποβραδίς σε νερό και πιείτε το, μόλις ξυπνήσετε, ή προσθέστε το μέσα στο πρωινό τσάι ή καφέ σας.

 


2
. Σκόρδο

Περιλαμβάνει μία χημική ένωση, την αλλισίνη, που θεωρείται ότι καταπολεμά τους ιούς και τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα, ειδικά, όταν καταναλώνεται σε τακτική βάση. Ενεργοποιείται, μόλις μασήσουμε, ψιλοκόψουμε ή συνθλίψουμε μία σκελίδα σκόρδου. Γιʼ αυτό φροντίστε να το κόψετε και να το καταναλώσετε είτε ωμό μαζί με ζεστό νερό είτε μαγειρεύοντάς το μέσα σε σούπες και μαγειρευτά της κατσαρόλας για έξτρα γεύση.

 

3. Μανιτάρια

Τα μανιτάρια και, κυρίως η ποικιλία shiitake, είναι εμπλουτισμένα με τις γνωστές αντιϊκές και αντιμικροβιακές ενώσεις, βήτα γλυκάνες. Ισχυροποιούν έτσι την άμυνα του οργανισμού, ενώ παράλληλα συμβάλλουν στην υποχώρηση των φλεγμονών. Κόψτε τα σε λεπτές λωρίδες και δοκιμάστε τα μαγειρεμένα σε λάδι καρύδας.

 


4
. Γιαούρτι

Το γιαούρτι, όπως όλοι γνωρίζουμε, είναι πλούσιο σε προβιοτικά, τα οποία θεωρούνται ότι ελαττώνουν τις επιπτώσεις των λοιμώξεων του αναπνευστικού που επιφέρει ο ιός της γρίπης. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο National Center for Biotechnology Information, η κατανάλωσή τους φαίνεται ότι μειώνει την εμφάνιση τέτοιων προβλημάτων ειδικά σε παιδιά. Και εφόσον κυκλοφορεί σε πολλές γεύσεις, διαλέξτε τις αγαπημένες σας και απολαύστε τις είτε για πρωινό είτε για επιδόρπιο μετά το γεύμα σας.

 

5. Γλυκόριζα

Είναι γνωστή και με την ονομασία Mulethi και χρησιμοποιείται ευρέως στην παραδοσιακή κινεζική ιατρική. Σύμφωνα με ένα άρθρο του National Center for Biotechnology Information, έχει αντιϊκές, αντιμικροβιακές, αντιφλεγμονώδεις, αντικαρκινικές και άλλες ευεργετικές ιδιότητες. Συχνά μάλιστα μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση του πονόλαιμου και του βήχα. Βράστε τη μέσα σε νερό και πιείτε τη σαν ρόφημα.  


Tags:φαγητό healthy best of 

Προηγούμενο

Ταξίδι στη συνωμοσία Vol.1.

Επόμενο

Tα 10 καλύτερα μανάβικα της Αθήνας