Οι ολοκαίνουριες cool αμαξοστοιχίες της Ευρώπης.

Tο ταξίδι με το τρένο στην Ευρώπη είναι μια μοναδική εμπειρία. Καθαρό, οικολογικό, ευρύχωρο και σίγουρα λιγότερο επιβλαβές για το περιβάλλον από τα αεροπλάνα. Και αν πιστεύετε ότι τα τρένα ανήκουν στο παρελθόν, πρέπει να σας πούμε πλέον τα τρένα έχουν αρχίσει να έχουν το βλέμμα τους στραμμένο στο μέλλον. Στην Ευρώπη ειδικά, μερικά πολύ ωραία σχέδια μόλις αποκαλύφθηκαν για μια εντελώς νέα γενιά αμαξοστοιχιών. Τα τρένα με καμπίνες για διαμονή, τα λεγόμενα δηλαδή Sleeper trains, ταξιδεύουν μέσα σε μια μέρα ανάμεσα στους μεγάλους προορισμούς, λύνοντας το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτού του μεταφορικού μέσου: τις πολλές ώρες ταξιδιού. Μπορείτε δηλαδή να επιβιβαστείτε στο τρένο στο κέντρο μιας πόλης και να ξυπνήσετε σε μια άλλη, έτοιμη να πάρετε έναν εσπρέσο και να την εξερευνήσετε. 



Τα τελευταία χρόνια, τα νυχτερινά τρένα της Ευρώπης μειώθηκαν σταδιακά, αλλά αυτή η τάση αντιστρέφεται και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που ακούμε για την ανακοίνωση πέντε νέων ευρωπαϊκών δρομολογίων νυχτερινών τρένων, που θα ξεκινήσουν τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Η πρώτη νέα διαδρομή Nightjet, που θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο του 2021, θα συνδέσει τη Βιέννη, το Μόναχο και το Παρίσι. Ταυτόχρονα, το Άμστερνταμ και η Ζυρίχη θα έχουν ένα νέο δρομολόγιο «A-to-Z», με μια στάση στην Κολωνία. Οι νέες διαδρομές θα συνδέονται με το Eurostar στο Παρίσι και το Άμστερνταμ, καθώς και τα υπάρχοντα νυχτερινά τρένα προς τη Βενετία και το Γκρατς.



Από τον Δεκέμβριο του 2022, θα μπορείτε να πάρετε το νέο τρένο από τη Ζυρίχη προς τη Ρώμη, μέσω Μιλάνου. Τον Δεκέμβριο του 2023, θα ξεκινήσουν νέες διαδρομές μεταξύ Βερολίνου, Παρισιού και Βρυξελλών (παρέχοντας περαιτέρω συνδέσεις με το Eurostar). Τέλος, τον Δεκέμβριο του 2024, θα ανοίξει μια διαδρομή μεταξύ Ζυρίχης και Βαρκελώνης. Συνολικά δηλαδή οκτώ ευρωπαϊκές χώρες συνδέονται με τα νέα δρομολόγια, τα οποία διευθύνονται από μια διεθνή κοινοπραξία σιδηροδρομικών εταιρειών με επικεφαλής το  ÖBB της Αυστρίας. Μια νέα σύνδεση Βρυξελλών-Βιέννης ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2020, αν και έχει τεθεί προσωρινά σε αναστολή λόγω χαμηλού αριθμού επιβατών. Το δρομολόγιο από το Παρίσι στη Νίκαια είναι επίσης πιθανό να ξαναρχίσει το 2021, παράλληλα με μια νέα διαδρομή από τη Στοκχόλμη στο Αμβούργο και το Βερολίνο.

Εν ολίγοις τα ευρωπαϊκά ταξίδια σας τα επόμενα χρόνια θα συνεπάγονται πολύ λιγότερες περιηγήσεις στα αεροδρόμια, και πολύ περισσότερες σε σιδηροδρομικούς σταθμούς. Ανυπομονούμε να επιβιβαστούμε!


Tags:Ευρώπη ταξίδι με τρένο 

Προηγούμενο

Xειμωνιάτικες βόλτες στα χωριά της Ορεινής Ναυπακτίας.

Επόμενο

6 παραμυθένια χωριά της Γερμανίας