8 tips για να κοιμηθείτε στο αεροπλάνο!

Οι περισσότεροι ταξιδιώτες δεν ενθουσιάζονται με την ιδέα ότι θα περάσουν αρκετές ώρες καθισμένοι σε μια άβολη θέση και ψάχνουν τρόπους για να περάσουν την ώρα τους μέχρι την πολυπόθητη ώρα της προσγείωσης. Διαβάζουν βιβλία, ακούν μουσική, βλέπουν ταινίες ή απλώς ελπίζουν να καταφέρουν να κοιμηθούν. Κι αν το τελευταίο φαντάζει ακατόρθωτο, συγκεντρώσαμε κάποια τρικ που θα βοηθήσουν, όχι να κοιμηθείτε βαθιά για πολλές ώρες αλλά να καταφέρετε να ξεκλέψετε 90 λεπτά ξεκούρασης. Άλλωστε, τόσο λένε οι ειδικοί ότι χρειάζεται ο εγκέφαλος για να ξεκουραστεί και να νιώσετε ανανεωμένοι.

1. Επιλέξτε θέση στο παράθυρο
Ναι μπορεί να χρειαστεί να ενοχλήσετε το διπλανό σας για να επισκεφτείτε την τουαλέτα αλλά θα έχετε το πολυπόθητο παράθυρο για να ακουμπήσετε το κεφάλι σας σε αντίθεση με τις θέσεις του διαδρόμου, στις οποίες δεν έχετε πουθενά να γύρετε. Μια καλή συμβουλή είναι να επιλέξετε θέση με βάση την πλευρά στην οποία προτιμάτε να κοιμάστε: αν η “καλή” σας πλευρά, για παράδειγμα, είναι η δεξιά τότε επιλέξτε παράθυρο στη δεξιά πλευρά του αεροπλάνου.

2. Δημιουργήστε ένα προσκέφαλο
Αν δεν έχετε αγοράσει τα ειδικά προσκέφαλα σε σχήμα U που προορίζονται για ταξίδια, τότε μπορείτε να δημιουργήσετε ένα μόνοι σας. Μια καλή λύση είναι ένα χοντρό και μακρύ κασκόλ, το οποίο θα έχετε ψεκάσει προηγουμένως με χαλαρωτικά έλαια, όπως η λεβάντα και θα το τυλίξετε γύρω από το λαιμό μας δημιουργώντας ένα μαλακό και ζεστό μαξιλάρι.

3. Έχετε τα πόδια ψηλά
Σίγουρα στις οικονομικές θέσεις κάτι τέτοιο είναι δύσκολο αλλά αν είστε ψηλοί, φροντίστε να μην έχετε τοποθετήσει πράγματα κάτω από το μπροστινό σας κάθισμα ενώ αν είστε πιο μικρόσωμοι βάλτε τα πόδια σας πάνω σε κάποια τσάντα προσπαθώντας να φτάσετε όσο γίνεται σε στάση 180 μοιρών. Αφαιρέσετε τα παπούτσια σας και φορέστε άνετες κάλτσες.

4. Γίνετε δημιουργικοί
Αν είστε πιο μικρόσωμοι μπορείτε με σχετική ευκολία να μαζέψετε τα πόδια σας πάνω στο κάθισμα ενώ αν είστε πιο ψηλοί, σηκώστε και τα δύο μπράτσα του καθίσματος για να γύρετε πιο άνετα στο παράθυρο. Τοποθετήστε ένα κασκόλ, πουλόβερ ή οποιοδήποτε άλλο ρούχο ως μαξιλάρι πίσω από την πλάτη σας.

5. Προσέξτε τη διατροφή σας
Αποφύγετε αλκοόλ, τσάι, καφέ και αναψυκτικά καθώς όλα αυτά αφυδατώνουν ή περιέχουν καφεΐνη και ζητήστε λίγο γάλα που είναι πλούσιο σε τριπτοφάνη, το αμινοξύ που χαλαρώνει τον οργανισμό. Όσο περιμένετε στο αεροδρόμιο προτιμήστε να φάτε μπανάνα ή αμύγδαλα που είναι πλούσια σε μαγνήσιο και επίσης λειτουργούν ως φυσικό μυοχαλαρωτικό.

6. Απομονώστε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές
Ίσως πιστεύετε ότι το να δείτε μια ταινία θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε αλλά το πιο πιθανό είναι να σας προκαλέσει λήθαργο αλλά όχι ύπνο καθώς τα φώτα της οθόνης κρατούν τον εγκέφαλο σε εγρήγορση. Προτιμήστε να φορέσετε ακουστικά και να ακούσετε σε χαμηλή ένταση χαλαρωτική μουσική.

7. Ντυθείτε άνετα
Όταν πρόκειται για πολύωρη πτήση θα πρέπει να “θυσιάσετε” την εμφάνιση για την άνεση. Φορέστε τη πιο άνετη φόρμα και αφήστε στην άκρη τζιν, φορέματα και στενές φούστες. Οι γυναίκες επίσης καλό θα είναι να αφαιρέσουν το μακιγιάζ τους και να εφαρμόσουν ενυδατική κρέμα στο πρόσωπο.

8. Στοχεύστε σε σύντομο ύπνο
Προφανώς κανένα από αυτά τα τρικ δεν θα σας βοηθήσει να έχετε ένα βαθύ ύπνο ή να κοιμηθείτε για πολλές ώρες συνεχόμενα – εκτός κι αν είστε από τους τυχερούς που έχουν τον ύπνο στο τσεπάκι τους. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να στοχεύσετε σε έναν 90λεπτο υπνάκο, ο οποίος είναι αρκετός για να ξεκουράσετε τον εγκέφαλό σας και να αποκτήσετε την απαραίτητη τόνωση.

Tags:συμβουλές tips αεροπλάνα 

Προηγούμενο

7 «μυστικά» για το φαγητό στο αεροπλάνο

Επόμενο

Δύο εφαρμογές κινητού που ετοιμάζουν τη βαλίτσα σας για εσάς