8 ερωτήσεις πριν το check in


Πριν την επιλογή του ξενοδοχείου σίγουρα διαβάσατε κριτικές πελατών, κάνατε σύγκριση τιμών και κλείσατε τη διαμονή σας ηλεκτρονικά για ακόμα μεγαλύτερες εκπτώσεις. Υπάρχουν όμως κάποια πράγματα που μπορείτε να ρωτήσετε μόνο κατά την άφιξή σας στο ξενοδοχείο, λίγο πριν ο χαμογελαστός concierge σας παραδώσει το κλειδί του δωματίου. Αυτές είναι ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε για να αποφύγετε δυσάρεστες εκπλήξεις:

1. Υπάρχουν έξτρα χρεώσεις;
Συχνά οι τιμές που δημοσιεύονται δεν περιλαμβάνουν όλες τις χρεώσεις που μπορεί να προκύψουν κατά τη διαμονή σας. Έτσι είναι καλό να γνωρίζετε αν για παράδειγμα υπάρχουν φόροι ή χρεώσεις για το ίντερνετ, το πάρκινγκ ή τη χρήση του κέντρου ευεξίας και του γυμναστηρίου, για παράδειγμα.

2. Δικαιούστε κάποια αποκλειστική προσφορά;
Πολλά ξενοδοχεία επιβραβεύουν τις κρατήσεις μέσα από την ιστοσελίδα τους, από συγκεκριμένες μηχανές αναζήτησης ή ταξιδιωτικά πρακτορεία. Έτσι, μπορεί για παράδειγμα, να σας χαρίσουν πόντους προς εξαργύρωση σε επόμενη διαμονή ή κάποιο δώρο καλωσορίσματος.

3. Υπάρχουν ειδικές παροχές που δεν διαφημίζονται;
Σε αρκετές περιπτώσεις, τα ξενοδοχεία δεν διαφημίζουν όλες τις παροχές που προσφέρουν στους πελάτες τους. Για παράδειγμα, υπάρχουν ξενοδοχεία στα οποία μέλος τους προσωπικού ξεναγεί δωρεάν τους θαμώνες στην πόλη ή κάνει μαζί τους τζόκινγκ σε συγκεκριμένες μέρες και ώρες.

4. Το ξενοδοχείο συνεργάζεται με τοπικές επιχειρήσεις;
Τα περισσότερα ξενοδοχεία συνεργάζονται με μουσεία, γκαλερί, εστιατόρια, καταστήματα ή ακόμα και εταιρίες ενοικίασης αυτοκινήτων. Γνωρίζοντας όλα αυτά, σίγουρα θα πετύχετε καλύτερη τιμή ή θα έχετε προτεραιότητα στην είσοδο.

5. Μένει οικογένεια με παιδιά στο διπλανό δωμάτιο;
Είναι σίγουρα μια πολύ χρήσιμη πληροφορία που πρέπει να γνωρίζετε πριν τακτοποιηθείτε στο δωμάτιο. Αν νιώθετε πως θα ενοχλείστε, ζητήστε εξ αρχής ένα άλλο δωμάτιο.

6. Ποιες είναι οι ώρες αιχμής στους γύρω δρόμους;
Είτε μετακινήστε με αυτοκίνητο, είτε με ταξί, είτε με λεωφορείο, καλό θα είναι να γνωρίζετε για την κίνηση στους δρόμους έτσι ώστε να οργανώσετε καλύτερα το πρόγραμμά σας και να γλιτώσετε πολύτιμο χρόνο.

7. Υπάρχουν προχρεώσεις στην πιστωτική σας κάρτα;
Σε πολλά ξενοδοχεία γίνεται προχρέωση κάποιου ποσού στην πιστωτική σας κάρτα, το οποίο συμψηφίζεται στο τέλος κατά το check out σύμφωνα με τις επιπλέον υπηρεσίες που έχετε χρησιμοποιήσει πχ. προϊόντα από το μίνι μπαρ του δωματίου, γεύμα στο εστιατόριο, ποτά στο μπαρ ή θεραπείες στο spa με έξτρα χρέωση. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε την πολιτική του ξενοδοχείου σχετικά με τις χρεώσεις έτσι να ώστε να έχετε επαρκές υπόλοιπο στο λογαριασμό σας.

8. Τι θέα έχει το δωμάτιο; 
Μπορεί οι φωτογραφίες του δωματίου όταν κάνετε κράτηση να έχει παράθυρο, αλλά πολλές φορές δεν γίνεται κράτηση στο δωμάτιο που βλέπετε. Μη το ρισκάρετε. Ρωτήστε ακόμα και τα βασικά. Το δωμάτιο έχει παράθυρο και που έχει θέα. Ζητήστε μάλιστα αυτό που θέλετε. Κάποιες φορές δεν υπάρχει extra χρέωση αν η θέα είναι διαφορετική. 

Tags:ξενοδοχεία ταξίδι συμβουλές tips 

Προηγούμενο

8 σούπερ τροφές για ταξιδιώτες

Επόμενο

Τα καλύτερα translate apps για ταξιδιώτες