Οι 12 πιο εξωφρενικές απαιτήσεις θαμώνων ξενοδοχείων!


Hotel Le Meurice, Παρίσι
Ένας από τους πιο παράξενους πελάτες του ξενοδοχείου ήταν ο σουρεαλιστής ζωγράφος Σαλβαδόρ Νταλί, ο οποίος περνούσε εκεί τουλάχιστον ένα μήνα κάθε χρόνο. Μια φορά ζήτησε να στείλουν στο δωμάτιό του ένα κοπάδι πρόβατα τα οποία πυροβολούσε (ευτυχώς) με άσφαιρα φυσίγγια ενώ μια άλλη έστειλε το προσωπικό να πιάσει μύγες στους κήπους Tuileries πληρώνοντάς τους περίπου 1 ευρώ για την καθεμιά.

Tower23, Σαν Ντιέγκο
Θαμώνας είχε ζητήσει να τον περιμένουν στο δωμάτιό του πριν το check in ένα άσπρο, λούτρινο γατάκι, μια αφίσα με γατούλα και αισιόδοξο μήνυμα και πολυβιταμίνες χωρίς γλουτένη επίσης σε σχήμα γάτας. Όλα τα αιτήματα ικανοποιήθηκαν εκτός από αυτό με τις πολυβιταμίνες που τελικά συμβιβάστηκε με σχήμα από τερατάκια αντί για γάτα.

Hotel Plaza Athénée, Παρίσι
Ένας γονιός ζήτησε μικρά λιοντάρια για το πάρτι γενεθλίων της κόρης του. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα ο concierge βρήκε δύο λιονταράκια και όλοι ενθουσιάστηκαν.

The Beverly Hills Hotel, Μπέβερλι Χιλς
Μια πελάτισσα έφερε το σκύλο της (που έχει βραβευτεί σε καλλιστεία σκύλων) να ζευγαρώσει και του οργάνωσε κανονική γαμήλια τελετή, με εκκλησάκι, catering αλλά και διαμονή στις σουίτες του κήπου. Η διοργάνωση κόστισε περίπου 13.500 ευρώ.

The St. Regis Bahia Beach Resort, Πουέρτο Ρίκο
Γύρω στις 2 τα ξημερώματα ο Chief Concierge Josell Valazquez δέχτηκε ένα τηλεφώνημα με το οποίο του ζητούσαν να βρει επειγόντως μια κατσίκα. Στο ξενοδοχείο έμενε ένα κινηματογραφικό συνεργείο και ο πρωταγωνιστής ήταν μια γέρικη κατσίκα, η οποία όμως πέθανε, και έμεινε σε εκκρεμότητα η τελευταία σκηνή. Η κατσίκα-αντικαταστάτης βρέθηκε και τα γυρίσματα σώθηκαν στο παρά πέντε.

Hotel Principe di Savoia, Μιλάνο
Ένας θαμώνας ζήτησε από το προσωπικό να στρώσει χίλια κόκκινα τριαντάφυλλα κατά μήκους του διαδρόμου που οδηγούσε στην προεδρική σουίτα. Προτιμούσε, είπε, να περπατάει πάνω σε ροδοπέταλα παρά σε έναν λιτό διάδρομο.

Tides Inn, Irvington, ΗΠΑ
Όταν στο ξενοδοχείο έμενε ένας celebrity, το προσωπικό του ξενοδοχείου φρόντιζε να είναι διακριτικό έτσι ώστε ο VIP θαμώνας να περνά σχεδόν απαρατήρητος. Παρόλα αυτά, ύστερα από τρεις μέρες, ο προσωπικός βοηθός του ζήτησε από το προσωπικό να γίνει λίγο πιο εκδηλωτικό για να “ανεβάσει” την ψυχολογία του celebrity. Έτσι, το προσωπικό χωρίστηκε σε 3 γκρουπ: αυτοί που ζητούν αυτόγραφο, εκείνοι που βγαίνουν φωτογραφία κι εκείνοι που έμαθαν τα πάντα για τη ζωή και την καριέρα του έτσι ώστε να τον επαινούν για τα κατορθώματά του.

Coworth Park, Ascot, Μ. Βρετανία
Κάποιος θαμώνας ζήτησε να τοποθετηθεί διάδρομος γυμναστικής στο δωμάτιό του, που βρισκόταν στο δεύτερο όροφο. Χρειάστηκε να αφαιρεθεί ένα παράθυρο και να μεταφέρουν το διάδρομο με “κλαρκ”, αλλά το αίτημά του ικανοποιήθηκε πλήρως.

The Fairmont Copley Plaza, Βοστώνη
Το προσωπικό χρειάστηκε να εγκαταστήσει εκκολαπτική μηχανή για χάρη ενός πελάτη. Αλλά με μια ιδιαιτερότητα: έπρεπε να είναι αρκετά μεγάλη έτσι ώστε να χωρούν αυγά στρουθοκαμήλου.

W Hollywood
Ένας εκκεντρικός Νορβηγός επιχειρηματίας έδωσε στον concierge Chris Nelson 1800 ευρώ μια Παρασκευή αργά το βράδυ με μια επιθυμία: να του βρει ρούχα ίδια με τα δικά του. Ο Nelsοn πήρε τηλέφωνο στο αγαπημένο του κατάστημα, το άνοιξαν και ο επιχειρηματίας απέκτησε την γκαρνταρόμπα της αρεσκείας του.

Jumeirah Frankfurt
Όταν δύο κυρίες μπέρδεψαν τις ολόιδιες βαλίτσες τους στο check out, o Head Concierge Stefan Hörchner κατόρθωσε να καθυστερήσει την αναχώρηση της πτήσης έτσι ώστε οι βαλίτσες να επιστρέψουν στις σωστές ιδιοκτήτριες.

The Kitano New York
Ο Concierge Raita Sawai έλαβε εντολή να στείλε με δέμα ένα αντικείμενο αξίας μόλις 18 ευρώ πληρώνοντας για μεταφορικά έξοδα το εξωφρενικό ποσό των 625 ευρώ.

Tags:ξενοδοχεία παράξενα travel tips 

Προηγούμενο

Everymatic: Ένα application για διακοπές στα μέτρα σας.

Επόμενο

Τι ταξιδιωτικά λάθη πρέπει να αποφεύγετε.