Tαξιδέψτε: Μείνετε σε φόρμα

Έχετε σκεφτεί ότι με το να ταξιδεύετε διατηρήστε σε φόρμα χωρίς καν να προσπαθήσετε; Διαβάστε πώς θα το καταφέρετε και αφήστε στην άκρη τη δίαιτα.


1. Το στρες
Όλοι γνωρίζουμε ότι το στρες είναι κάτι που περιορίζει την όρεξη για φαγητό και τα ταξίδια δημιουργούν αρκετό από αυτό. Είτε πρόκειται για το άγχος του ταξιδιού με το αεροπλάνο είτε για κάποια αναποδιά, το στρες δεν λείπει ποτέ από τα ταξίδια μας. 

2. Ο ενθουσιασμός
Έχει τα ίδια αποτελέσματα στο μεταβολισμό μας με το στρες αλλά χωρίς τα αρνητικά συναισθήματα. Φανταστείτε να προσγειώνεστε στον προορισμό σας ή το καράβι να δένει στο αγαπημένο σας νησί. Το πρώτο που θέλετε να κάνετε είναι να τσιμπήσετε κάτι στα γρήγορα και να ξεκινήσετε τις βόλτες στην πόλη ή την εξόρμηση στην παραλία. Το φαγητό μπορεί να περιμένει ως το βράδυ.

3. Η περιέργεια
Τα ταξίδια μας κάνουν να γινόμαστε και πάλι παιδιά. Έχουμε περιέργεια να ανακαλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερα μέρη, να γίνουμε ένα με τους ντόπιους και να προλάβουμε να ζήσουμε τον κάθε προορισμό όσο το δυνατόν περισσότερο μέχρι την επιστροφή μας. Αυτό σημαίνει ότι ο ύπνος και το φαγητό περνούν σε δεύτερη μοίρα. 

4. Το να χαθείτε
Δεν υπάρχει ταξιδιώτης που να μην έχει χαθεί περπατώντας σε ένα άγνωστο μέρος. Όσο καλά κι αν είναι κανείς προετοιμασμένος, όσους χάρτες και να έχει διαβάσει, πάντα θα υπάρχει αυτή η λάθος στροφή, το λάθος μονοπάτι, το λάθος καλντερίμι, ο λάθος δρόμος που θα σας αναγκάσει να βγείτε από τον προορισμό σας. Το αποτέλεσμα; Ρωτάτε τους ντόπιους για οδηγίες και συνεχίζετε το περπάτημα κερδίζοντας σε φυσική κατάσταση. 

5. Η αϋπνία
Η αλήθεια είναι ότι τα πολύωρα ταξίδια ανατρέπουν το συνηθισμένο πρόγραμμα του ύπνου. Μπορεί για παράδειγμα να κοιμηθείτε στο πλοίο ή το τρένο και φτάνοντας στον προορισμό σας να μην νυστάζετε καθόλου ακόμα κι είναι μεσάνυχτα. Περιττό να αναφέρουμε πως τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα για αεροπορικά ταξίδια που περιλαμβάνουν μεγάλη διαφορά ώρας σε σχέση με την Ελλάδα όπως στις ΗΠΑ, την Ασία και την Αυστραλία, όπου χρειάζεστε αρκετές μέρες για να συνέλθετε από το jet lag και να προσαρμοστείτε στην τοπική ώρα. Έτσι, μην απορήσετε που όταν οι ντόπιοι κοιμούνται, εσείς θα έχετε όρεξη για εξερεύνηση.

6. Η τοπική κουζίνα
Εδώ τα ενδεχόμενα είναι δύο: μπορεί να ενδώσετε σε άφθονα παριζιάνικα γλυκά ή χειροποίητα ζυμαρικά στην Ιταλία καταλήγοντας με μερικά παραπανίσια κιλά ή να δοκιμάσετε αμφίβολης ποιότητας street food ή εξωτικές γεύσεις που μπορεί να πειράξουν το στομάχι σας. Η τροφική δηλητηρίαση πάντως είναι πολύ συχνή σε ταξιδιώτες και θα πρέπει να είστε προσεκτικοί.

7. Τα χρήματα
Ο περιορισμός του budget είναι στόχος κάθε ταξιδιώτη και το πρώτο που εξοικονομεί αρκετά χρήματα είναι το φαγητό. Μια καλή στρατηγική που ακολουθούν οι περισσότεροι ταξιδιώτες είναι να τρώνε ένα καλό πρωινό (ειδικά όταν παρέχεται δωρεάν από το ξενοδοχείο), στη συνέχεια να τρώνε κάτι στο χέρι για μεσημέρι και να ένα κανονικό γεύμα το βράδυ. Το ίδιο συμβαίνει και με το ποτό, που επίσης χαρίζει θερμίδες: ποιος ταξιδιώτης θα προτιμούσε να περάσει τη νύχτα του αγοράζοντας ποτά αντί να τα διαθέσει σε μια έξτρα εξόρμηση ή μια επίσκεψη σε κάποιο σημαντικό αξιοθέατο μεν με ακριβό εισιτήριο δε;

Tags:tips συμβουλές ταξίδι 

Προηγούμενο

Πώς να μη χάσετε ποτέ τη βαλίτσα σας

Επόμενο

7 μυστικά που πρέπει να ξέρετε πριν πετάξετε