8 σούπερ τροφές για ταξιδιώτες

Μια λίστα με 8 superfoods που μπορούν να σας βοηθήσουν να μείνετε υγιείς όσο ταξιδεύετε και που είναι ιδιαίτερα εύκολο να τα βρείτε όπου και αν βρίσκεστε.


Μαύρη σοκολάτα

Για λιγότερο στρες. Είχατε μια κουραστική μέρα στο ταξίδι σας; Είστε αγχωμένοι επειδή τα πράγματα δεν πηγαίνουν όπως τα θέλετε; Λίγη μαύρη σοκολάτα μπορεί να είναι ό,τι χρειάζεστε για να αισθανθείτε καλύτερα. Σύμφωνα με μελέτες, η κατανάλωση μαύρης σοκολάτας μπορεί να βελτιώσει γρήγορα την ψυχική μας διάθεση, ελαττώνοντας τα επίπεδα των ορμονών του στρες. Όσο υψηλότερη είναι η περιεκτικότητα σε κακάο τόσο το καλύτερο.



Κεράσια
Για να βελτιώσετε τον ύπνο σας. Εάν ταξιδεύετε συχνά και υποφέρετε από jet lag δεν είστε οι μόνοι. Την επόμενη φορά δοκιμάστε να φάτε μια χούφτα κεράσια πριν την πτήση ή να πιείτε ένα ποτήρι χυμό κεράσι. Μόλις φτάσετε στον προορισμό σας κάντε το ίδιο, κάθε φορά που πέφτει ο ήλιος και για τις δυο πρώτες μέρες. Τα κεράσια είναι βασική πηγή μιας ορμόνης (μελατονίνης) που βοηθάει στη ρύθμιση του κύκλου του ύπνου.



Παντζάρια
Αν είστε λάτρεις της πεζοπορίας ή προγραμματίζετε ένα ταξίδι περιπέτειας, μην παραλείψετε να καταναλώσετε άφθονα παντζάρια. Σύμφωνα με έρευνες, τα νιτρικά ιόντα που περιέχει το παντζάρι μειώνουν την ανάγκη του οργανισμού για οξυγόνο, αυξάνοντας κατακόρυφα την αντοχή κατά τη διάρκεια της άσκησης. Πίνοντας χυμό παντζαριού, μπορούμε να ενισχύσουμε τις αντοχές μας ώστε να γυμναζόμαστε 16% περισσότερο!

Δείτε τη συνέχεια του άρθρου στο Art Table

Tags:gourmet travel 

Προηγούμενο

Τι να μην μεταφέρετε στη βαλίτσα

Επόμενο

8 ερωτήσεις πριν το check in