Μυστικά για τη διαμονή σας από τους experts

Όταν περνάτε την πόρτα ενός ξενοδοχείου, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορεί να συμβούν: τα σεντόνια μπορεί να μην αστράφτουν, το στρώμα να μην είναι το πιο άνετο που έχετε κοιμηθεί ποτέ ή μπορεί να έχετε γείτονες κάποιους ενοχλητικούς φασαριόζικους θαμώνες. Πολλά μπορούν συμβούν, αλλά εμείς μάθαμε μερικά μυστικά αντιμετώπισης από εργαζόμενους σε ξενοδοχεία, ξενώνες και καταλύματα. Στόχος είναι η καλύτερη διαμονή, για να γλιτώσετε χρήματα, να κερδίσετε χρόνο ίσως και αναβάθμιση δωματίου. 


Πολλά ξενοδοχεία πληρώνουν το προσωπικό ανάλογα με τα δωμάτια που έχουν καθαρίσει.
Τι σημαίνει αυτό πρακτικά για εμάς, ότι ένα βρώμικο δωμάτιο απαιτεί περισσότερο χρόνο να καθαριστεί, και το προσωπικό κάποιες φορές θυσιάζει την αποτελεσματικότητα και την ποιότητα της καθαριότητας για την ποσότητα ενός ακόμα δωματίου. Οπότε να είστε πολύ προσεκτικοί με την ποιότητα του room service και να ζητάτε επιπλέον υπηρεσίες, όταν δεν είστε ικανοποιημένοι. Αυτό μπορεί να παίξει ρόλο και οι υπεύθυνοι του ξενοδοχείου να καταλάβουν ότι αυτό είναι μια λάθος πρακτική. 

Η καλύτερη στιγμή για να κλείσεις ένα δωμάτιο ένα ξενοδοχείο είναι νωρίς την Κυριακή 
Φαντάζεστε γιατί; Γιατί, οι ταξιδιώτες του σαββατοκύριακου κάνουν check out και οι business travellers κάνουν την εμφάνιση τους τη Δευτέρα το πρωί. Τι σημαίνει αυτό πολλά περισσότερα δωμάτια για να επιλέξετε. 

Τα ξενοδοχεία και η τοπική αστυνομία έχουν πολύ καλές σχέσεις. 
Καταλαβαίνετε πως πολλοί άνθρωποι φτάνοντας σε ένα ξενοδοχείο, κάνουν ένα ταξίδι γιατί θέλουν να γιορτάσουν κάτι. Ή χαλαρώνουν υπερβολικά και μπορεί να εκδηλώσουν το ταμπεραμέντο τους κάπως παραπάνω και γίνουν κάπως ενοχλητικοί. Έτσι στην ιστορία μπορεί να μπουν και οι τοπικές αρχές. Τις περισσότερες φορές οι managers των ξενοδοχείων φροντίζουν να διατηρούν πολύ καλές σχέσεις με την αστυνομία, ώστε οι παρεξηγήσεις να λύνονται πιο γρήγορα. Οπότε έρχοντα να αντιμετωπίσετε ένα ενοχλητικό ταξιδιώτη στο απέναντι δωμάτιο, μη ζητήσετε την εμπλοκή της αστυνομίας, πιθανόν δε θα βοηθήσει. 

Τα site που ισχυρίζονται καλύτερες τιμές δεν λένε πάντα την αλήθεια.
Οι ειδικοί λένε πως αφού τσεκάρετε τις τιμές στα διάφορα booking site, να κάνετε το ίδιο και στο επίσημο site του κάθε καταλύματος που σας ενδιαφέρει. Πολύ πιθανό να έχει καλύτερες προσφορές. Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, επικοινωνήστε με το ίδιο το ξενοδοχείο. Ζητήστε από τους ανθρώπους εκεί τις τρέχουσες προσφορές, την καλύτερη δυνατή τιμή ή πείτε το budget σας και μπορεί να σας βρουν κάτι για το δικό σας πορτοφόλι. 

Προσοχή στα ποτήρια, αλλά και στα υπόλοιπα κουζινικά που υπάρχουν στο δωμάτιο 
Θα πρέπει να τα πλένετε ίσως και να αποστειρώνετε τα ποτήρια που υπάρχουν διαθέσιμα στα δωμάτια των ξενοδοχείων. Κανείς δε μπορεί να σας εγγυηθεί ότι έχει πλυθεί από προηγούμενη χρήση και ποια ήταν αυτή η χρήση. 

Τα σεντόνια δεν καθαρίζονται όσο συχνά νομίζετε
Ναι, σίγουρα αυτό πολύ πιθανό να συμβεί, αλλά έχετε τα μάτια σας ανοιχτά για αποδείξεις που το επιβεβαιώνουν και απλώς ζητήστε αλλαγή. 

Πάνω από όλα να είστε ευγενικοί 
Πολλοί υποστηρίζουν ότι ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσετε μια αναβάθμιση δωματίου είναι η ευγένεια. Ένας χαμογελαστός πελάτης που δε θα γκρινιάξει με το παραμικρό, που θα πει καλημέρα, που θα ζητήσει ευγενικά αυτό που δικαιούται θα κερδίσει πολύ πιο εύκολα μια δωρεάν θεραπεία σπα ή την ευκαιρία να κοιμηθεί έστω και ένα βράδυ στην διαθέσιμη σουίτα του τελευταίου ορόφου. 






Tags:μυστικά 

Προηγούμενο

Φοβάστε στο αεροπλάνο;

Επόμενο

Γιατί πονάνε τα αυτιά σας κατά την προσγείωση;