Τι σε κάνει ενοχλητικο σε ένα ξενοδοχείο;

Τι είναι αυτό που μπορεί να μας κάνει τους πιο ενοχλητικούς πελάτες κατά τη διάρκεια της παραμονή μας σε ένα ξενοδοχείο; 

Υπάρχουν διάφορες κακές συνήθειες που μπορούν να μας κατατάξουν σε αυτή την κατηγορία. Ας δούμε λοιπόν με βάση την έρευνα Hotel Etiquette που έκανε η ταξιδιωτική υπηρεσία Expedia τι είναι αυτά που δεν πρέπει να κάνουμε για να μην μπορεί κανείς να μας πει ενοχλητικό. 

Αν είστε γονείς μην αφήνετε τα παιδιά χωρίς επιτήρηση στο ξενοδοχείο και κυρίως στους διαδρόμους και το lobby. 
Ναι, παίρνουμε τα παιδιά μας στα ταξίδια μας, αλλά το ξενοδοχείο δεν είναι το σπίτι μας και δεν μένουμε μόνοι μας. Φροντίστε από πολύ μικρά να είναι εξοικειωμένα με την ιδέα της φιλοξενίας σε ένα ξενοδοχείο και ότι τα δωμάτια και οι χώροι δεν είναι στην απόλυτη διάθεση τους. Αυτό είναι κάτι που μαθαίνεται, όπως τα υπόλοιπα στην διαπαιδαγώγηση ενός παιδιού. 

Μην κάνετε φασαρία στους διαδρόμους
Σας έχει τύχει να κοιμάστε στο δωμάτιο του ξενοδοχείου σας και να σας ξυπνήσουν οι γείτονες που επιστρέφουν από τη διασκέδαση τους στις πέντε το πρωί, οι οποίοι συνεχίζουν το πάρτι έξω από την πόρτα σας. Αν σας αρέσει, τότε μην το κάνετε ούτε εσείς. Μείνετε σιωπηλοί και μιλήστε χαμηλόφωνα τουλάχιστον μέχρι να μπείτε στο δωμάτιο σας. 

Μην κάνετε πάρτι στο δωμάτιο
Ναι, είστε ταξίδι. Ναι, είστε χαλαροί και χαρούμενοι, αλλά στο σπίτι σας φανταζόμαστε ότι δεν αφήνετε την μουσική να παίζει δυνατά όλο το βράδυ. Έτσι και στα ξενοδοχεία. Τηρείτε τις ώρες κοινής ησυχίας. Οι γείτονες σε ένα ξενοδοχείο μπορεί να έχουν ακόμη λιγότερη υπομονή από αυτούς στην πολυκατοικία σας. 

Μην το παρακάνετε με την γκρίνια
Φυσικά, θα πρέπει να διεκδικείται το καλύτερο, να απαιτείτε να έχετε όλα όσα για τα οποία έχετε πληρώσει, αλλά και να ζητάτε όλα όσα χρειάζεστε. Αλλά, να το κάνετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, χωρίς να γκρινιάζετε για το καθετί και συνέχεια. Αυτό κάποιες φορές έχει χειρότερα αποτελέσματα. Εκνευρίζετε τους εργαζόμενους ή και τους ιδιοκτήτες του εκάστοτε καταλύματος, χάνετε το δίκιο σας και κατ’ επέκταση την πιθανότητα μιας πιο ευνοϊκής συμπεριφοράς κατά την διάρκεια της διαμονής σας. Για παράδειγμα, ο τρόπος που θα παραπονεθείτε για το οτιδήποτε πιστεύουμε πως θα παίξει ρόλο στην επίλυση του προβλήματος. Η ευγένεια μερικές φορές ακόμα και σε αυτές τις καταστάσεις είναι η καλύτερη οδός που μπορεί να ακολουθήσει κανείς.  

Μην τσακώνεστε μέσα στο ξενοδοχείο
Το προσωπικό του ξενοδοχείου μπορεί να έρθει σε πολύ δύσκολη θέση όταν μια παρέα ή ένα ζευγάρι αρχίσει να τσακώνονται κάνοντας φασαρία. Ιδιαίτερα σε ένα μικρό κατάλυμα, όπως ένα ξενώνας που η ατμόσφαιρα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, καλό είναι να το αποφεύγετε. Σας μετατρέπει σε «προβληματικούς» πελάτες. 

Μην εκδηλώνετε την αγάπη σας υπερβολικά.
Τα ζευγάρι πολλές φορές μέσα στον ενθουσιασμό τους είναι αρκετά εκδηλωτικά από τις πιο ιδιαίτερες στιγμές τους μέχρι και την ώρα του πρωινού. Οι ερωτευμένοι άνθρωποι είναι έτσι κι αλλιώς μια πολύ ωραία εικόνα που δεν χρειάζεται υπερβολές. Έχετε πάντα στο μυαλό σας είτε βρίσκεστε σε κοινόχρηστο χώρο, είτε στο δωμάτιο σας να είστε διακριτικοί. 

Αυτοί είναι οι πιο εκνευριστικοί πελάτες, ωστόσο σύμφωνα με την ίδια έρευνα, ακολουθούν όσοι κάνουν πάρτι στην πισίνα, δεν τηρούν τους κανόνες υγιεινής σε κοινόχρηστους χώρους όπως το spa, όσοι μεθούν στο μπαρ και όσοι πιάνουν κουβέντα στο ασανσέρ. Αν εξαιρέσουμε το τελευταίο, που δεν το βρίσκουμε τόσο κακό, για τα υπόλοιπα οι συμβουλές είναι προφανείς. 

Επίσης, καταλαβαίνουμε ότι στα ταξίδια μας μερικές φορές χαλαρώνουμε υπερβολικά και μπορεί να μας ξεφύγουν κάποιες λεπτομέρειες καλής συμπεριφοράς, ακόμα και αν υποπέσουμε σε κάποιο από τα παραπάνω λάθη, μια συγνώμη και ένα χαμόγελο τα σβήνει όλα. 

Tags:tips συμβουλές 

Προηγούμενο

8 μυστικά για σωστές φωτογραφίες