Υπάρχουν μικρόβια στα αεροπλάνα;

Αν ανήκετε σε αυτούς που έχουν πάντα μαζί τους αντιβακτηριδιακά μαντηλάκια τότε αυτό θα γίνει το αγαπημένο σας θέμα. Υπάρχουν άραγε σημεία με τα οποία θα πρέπει να είμαστε… κάπως πιο προσεκτικοί σε ένα αεροπλάνο; Ναι, φυσικά υπάρχουν. Οι low budget αεροπορικές κάνουν πολύ συχνές πτήσεις και πολλές φορές το προσωπικό καμπίνας να μην προλαβαίνουν καν να είναι όσο σχολαστικοί θα έπρεπε να είναι με την καθαριότητα και τις στοιχειώδεις συνθήκες υγιεινής. Αποτέλεσμα; Η δημιουργία εστιών μικροβίων, που απειλούν την υγιεινή μας!

Η εταιρεία Travelmath πριν από λίγο καιρό πραγματοποίησε έρευνα από μικροβιολόγους, οι οποίοι κλήθηκα να βρουν τις μεγάλες εστίες βακτηρίων στις καμπίνες των αεροπλάνων. Πού τα εντόπισαν;

Επικίνδυνο σημείο με πολλά μικρόβιο νο1: Φυσικά είναι τα τραπεζάκια που ανοίγουν στο πίσω μέρος κάθε καθίσματος. Εκεί ακουμπάμε το φαγητό, τα βιβλία μας, κάποιες φορές σκύβουμε και παίρνουμε ένα υπνάκο.  Λοιπόν, την επόμενη φορά που θα το κάνουμε αυτό θυμηθείτε να το περάσετε με ένα αντιβακτηριδιακό μαντηλάκι. Γιατί; Γιατί στη μελέτη, οι μικροβιολόγοι ανίχνευσαν κατά μέσο όρο 2.155 μονάδες βακτηρίων, που είχαν σχηματίσει μάλιστα ένα είδος αποικίας.

Που αλλού όμως συγκεντρώνονται μικρόβια:

Φυσικά, στα μπάνια, τα χερούλια αυτών και στις τουαλέτες. Οι άνθρωποι που πραγματοποίησαν μάλιστα την έρευνα λένε πως το ιδανικό είναι να μην χρησιμοποιούμε τίποτα με γυμνά χέρια από τις τουαλέτες του αεροπλάνου. Προτρέπουν να πιάνουμε πόμολα, καπάκια, το κάθισμα ακόμα και τη βρύση της τουαλέτας κρατώντας χαρτοπετσέτα.

Άλλη μια κρυψώνα για μικρόβια και βακτήρια είναι αυτές οι θήκες που μπαίνουν μέσα τα περιοδικά. Σε αυτές, πολύ συχνά κρατούνται από χρησιμοποιημένα χαρτομάντιλα μέχρι παιδικές πάνες πριν καταλήξουν στα σκουπίδια, ή κάθε άλλου είδους σκουπίδια. Εδώ μέσα η έρευνα λέει ότι πως επικίνδυνα βακτήρια μπορούν να επιβιώσουν έως και μια εβδομάδα. Τα ίδια βακτήρια και μικρόβιο μπορεί να υπάρχουν και στα περιοδικό που φυλάσσονται εκεί. Οπότε προσέξτε τις επιφάνειες τους.

Tags:μικρόβια